Užijte si naší velikonoční nadílky se slevou až 35 % na vybraný porcelán. Všechny zlevněné produkty najdete v kategorii Velikonoce. Akce platí do 28. 3. Dopřejte si lepší požitek ze stolování, nejen na Velikonoce.

Nejčastější dotazy

Za JAk dlouho mi PŘIJDE ZÁSILKA?

Veškeré zboží, které je skladem, od nás odchází v den objednávky, maximálně druhý (je-li víkend první pracovní den po vytvoření objednávky). Přepravce Vám zásilku doručí do druhého dne. Za tři dny od objednávky je tedy většina zásilek doručená.

V případě, že zboží není skladem, je doručení individuální (dle výrobce). Pokud máte o nějaký takový produkt zájem, napište nám na chat (i když jsme offline, odpovíme v krátké době), e-mailem (info@porcelanovysvet.cz), případně telefonicky (777 683 225) a my Vám termín doručení upřesníme.

 

Odesíláte zboží i na Slovensko/do ciziny?

Zboží Vám odešleme i na Slovensko, případně do jiné země. Nedokážeme zajistit přepravu pouze do Velké Británie, Ruska a Běloruska.

 

Kde máte prodejny? Je možné porcelán někde vidět?

Porcelánový svět je ryze internetový obchod a nemáme žádné kamenné prodejny. Pokud si však zboží chcete prohlédnout, navštivte náš sklad na adrese Tovární 736 v Horní Bříze (nedaleko Plzně). Jsme tu každý všední den od 8:00 do 15:00. Dejte nám vědět předem, že přijedete, abychom vám mohli zboží připravit

 

Co když se porcelán během přepravy rozbije?

 

Zboží velmi precizně balíme, a tak je jen malá pravděpodobnost, že se rozbije. Výjimečně se však stane, že během přepravy dojde k poškození zboží. V takovém případě vám bude poškozený kus nahrazen.

Po převzetí zásilky vše pečlivě zkontrolujte. Lhůta pro uplatnění reklamace z důvodu poškození při přepravě je do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky. Lhůtu je nutné dodržet, abychom mohli reklamovat přepravu.

Poškozené zboží nám zatím neposílejte. Nafoťte rozbité kusy, obalový materiál (stačí vyndaný na hromadě), přepravní štítek, štítek „Křehké“ a krabici, byla-li poškozená. Pořízené fotografie vložte do našeho reklamačního systému, který najdete zde.

 

Co když chci zboží vrátit?

V zákonné lhůtě 14 dnů můžete samozřejmě vrátit zboží bez udání důvodu. Snadno a rychle to provedete prostřednictvím této stránky.

Pokud víte, že budete potřebovat více času na rozmyšlenou, využijte při koupi porcelánu naší doplňkové služby vrácení zboží do 60 dní. V rámci této služby získáte zpět celou částku formou dobropisu, který můžete uplatnit na další nákup. Lidé jí nejvíce využívají, pokud zboží vybírají jako dárek. Zboží musí být vrácené nepoužité, v pořádku a v původním obalu.

Tato služba je zpoplatněná a stojí 79 Kč. Služba neplatí pro podnikatelské subjekty s IČ.

 

Lze mýt porcelán v myčce a ohřívat v mikrovlnné troubě?

Většinu porcelánu, který najdete v našem e-shopu, lze mýt v myčce i ohřívat v mikrovlnné troubě. Pokud ne, upozorňujeme na to v popisku. Jde zpravidla o porcelán zdobený zlatými, platinovými či jinými kovovými prvky.  

 

Dá se kusově dokoupit porcelán do soupravy?

U mnohých dekorů (vzorů) nabízíme porcelánové sady i kusový porcelán. U těchto sad snadno dokoupíte rozbité kusy nádobí. Není to však samozřejmostí. Záleží na výrobci.

Pokud se vám rozbil porcelánový „kousek“ z vaší soupravy a nedaří se vám v nabídce najít tento v kus ve stejném dekoru, neváhejte nás kontaktovat na e-mail (info@porcelanovysvet.cz), telefonicky (777 683 225) či prostřednictvím chatu (vpravo dole) a my vám zjistíme možnosti u výrobce.

  

Jak dlouho trvá doručení zásilky?

Je-li zboží skladem, odesíláme hned. Jestliže jste si zvolili platbu předem, tak po připsání platby. Vaše zboží pečlivě zabalíme a ten samý den, maximálně druhý den posíláme do přepravy. Přepravce zpravidla doručí zásilku do druhého pracovního dne.

Pokud nějaké produkty z vaší objednávky skladem jsou a jiné ne, kontaktujeme vás a domluvíme se, zda si přejete zaslat část objednávky, nebo počkáte na kompletní.

Skladovou dostupnost vidíte u produktu. Pro přesnější informace nás můžete kontaktovat, telefonicky (777 683 225), e-mailem (info@porcelanovysvet.cz), případně na chat (vpravo dole).

 

Jak zjistím, jaký je stav mé objednávky?

Tuto informaci snadno zjistíte pomocí našeho chatu, který je pouze na počítači. Zadáte číslo objednávky, případně svůj e-mail a obratem se dozvíte, v jaké fázi se vaše objednávka nachází. Tuto informaci obdržíte, kdykoliv budete potřebovat. Je vám dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samozřejmě se také můžete na stav své objednávky zeptat telefonicky (777 683 225), případně e-mailem (info@porcelanovysvet.cz).

 

Je možné zakoupit dárkový poukaz?

Ano, máme dárkové poukazy v různých cenových hladinách. Podívejte se na tento odkaz. Automaticky vám zašleme dárkový poukaz v elektronické podobě, na požádání vám ho necháme vytisknout v dárkovém provedení.