Využijte dopravy zdarma nad 1 000 Kč, případně 45 EUR. Pro uplatnění zadejte při tvorbě objednávky kód Doprava1000 pro ČR či Doprava45 pro SK. Pořiďte si nový porcelán za ještě atraktivnější cenu.

Dostali jsme certifikát bezproblémové reklamace

Dokázali byste si tipnout, na co se nás lidi nejčastěji ptají? Jedním z opravdu častých dotazů je, jak řešíme, když se zboží cestou k vám rozbije. Je to nasnadě. Porcelán je křehkým zbožím, a i když ho velmi pečlivě balíme, zboží prokládáme (používáme karton, bubliny, flopeky a další izolační materiál), výjimečně se stane, že porcelán skutečně cestu nevydrží.

Reklamace bez problémů: Máme důkaz 

A co tedy dělat, když se porcelán skutečně poničí? Po přijetí zboží ho zkontrolujte a do dvou dnů rozbití u nás reklamujte (týká se jen rozbití, jinak máte na vrácení i reklamaci standardní dobu). Reklamovat můžete e-mailem (info@porcelanovysvet.cz), telefonicky (777 683 225), či přes náš reklamační systém Retino (https://www.porcelanovysvet.cz/reklamace-a-vraceni-zbozi/). Budeme po vás chtít fotografie a poté okamžitě odesíláme nové zboží. Vyřízení reklamací nikterak neprotahujeme.

A právě díky našemu přístupu nám byl reklamačním systémem Retino udělen certifikát bezproblémové reklamace.

 

 

Je to pro vás ujištění toho, že se u nás nemusíte bát vrátit zboží. Naši zákazníci jsou s reklamací u nás dlouhodobě spokojeni a budete i vy. I když samozřejmě pevně věříme, že jako většina našich zákazníků obdržíte zboží nepoškozené.

Reklamace rychle a k vaší spokojenosti vyřizujeme samozřejmě nejen v případě jeho rozbití. Prodávané zboží je první jakosti a před odesláním ještě prochází kontrolou, přesto se může stát, že nějakou drobnou vadu z výroby přehledneme. V takovém případě nám dejte neprodleně vědět. Vše vyřídíme k vaší plné spokojenosti.

Užívejte si kvalitního českého porcelánu, užívejte stolování.

Váš Porcelánový svět